چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد
چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد
چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد

چگونه موبایل خود را از دسترس خارج کنیم – سرزمین دانلود

پس از دایورت صدای بوق تلفن شما تغییر خواهد کرد. برای غیر … این مطلب مربوط به موضوع چگونه موبایل خود را از دسترس خارج کنیم میباشد. 51 دیدگاه … پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این قابلیت است .

به طور دلخواه گوشي خود را از دسترس خارج كنيد! + آموزش

8 ژانويه 2013 … سلام حالا چطور غیر فعال کنم؟ … سلام من فقط میخوام واسه یکی دو شماره خطم از دسترس خارج بشه میشه؟ … دوستان تمام این کدها فقط گوشی رو دایورت می کنه که با پیغام شماره مورد نظ در شبکه وجود ندارد مواجه میشید که خیلی تابلیه بهترین روش ….. سلام من با ایرانسل امتحان کردم قبول کرد وبرام پیغام فرستاد که قبول شده.

یک کد می خوام وارد موبایل کنم بگه مشترک در دسترس نمی باشد – کلوب

24 سپتامبر 2008 … راه حل اول اینست که از دست رس خارج بشه باید موقعی که گوشی روشن … میشه کاری کرد که بگه ” این شماره در شبکه موجود نمی باشد ” راهنماییت می کنم ولی کامل توضیح نمی دم 🙂 با استفاده از دایورت می شه این کار رو کرد ( 80% شو گفتم ) …

تـــــــرفند هــــــای مـــــوبایل – خارج کردن خط خود از دسترس دیگران

تـــــــرفند هــــــای مـــــوبایل – خارج کردن خط خود از دسترس دیگران – ترفند های … چون با طرف هم رودر واسي دارند، روشون نميشه بهش بگن زنگ نزن يا گوشي رو ور ندارند . … ظاهر خواهد شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد.4- اين کار رو هم مي تونيد بکنيد. … نداره، دايورت مي شه و با پيغام اپراتور مواجه ميشه و فکر مي کنه مشکل از مخابرات هست.

سین و جیم : نحوه‌ی از دسترس خارج کردن گوشی چگونه است؟

25 آوريل 2018 … ارور 1009 در گوشی‌های آیفون چیست و چگونه می‌توان آن را رفع کرد؟ … می‌خواهم هنگامی که کسی با من تماس می‌گیرد، پیغام «از دسترس خارج بودن» به تماس‌گیرنده … با این قطع ناگهانی گوشی شما از دسترس خارج می‌شود. … شما هر جوری که بتونی به صورت یک دفعه ای و ناگهانی آنتن گوشی رو قطع کنی میشه خارج از دسترس.

گوناگون – پنج روش برای از دسترس خارج کردن موبایلتان

31 ژانويه 2012 … گوناگون – پنج روش برای از دسترس خارج کردن موبایلتان – حرفهای دل. … مثلا دو تا لیوان استیل پیدا کنید گوشی تون رو داخل یکیش بگذارید و لیوان دوم … نیست چون موقعی که شما دایورت می کنید درسته که تماس هاتون دایورت میشه ولی …

آشنایی با کدهای مخفی تلفن همراه – همشهری آنلاین

13 آگوست 2012 … یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد … شما می‌توانید با گرفتن کد #915* 21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. … برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت در دسترس نبودن از کد … درواقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) …

اگر می خواهید گوشي خود را از دسترس خارج كنيد! (+ آموزش) – پول نیوز

8 ژانويه 2013 … با فشردن دکمه سبز تماس یا Call گوشی شما تا زمانی از شبکه خارج خواهد شد … از راهنماییتون میشه بگین با چه ترفندی میشه خنثی کرد از دسترس خارج …

ترفند از دسترس خارج کردن سیم کارت ایرانسل و همراه اول – انجمن …

15 ژوئن 2014 … در این ترفند به شما آموزش می دهیم که چگونه گوشی خود را از دسترس خارج کنید و هر کسی با شما تماس … شما برای انجام کار کافیه کد زیر را در گوشی خود شماره‌ گیری کنید و کلید تماس/ سبز/ call و … قبلا میشد به شماره ناقص دایورت کرد

کد از دسترس خارج کردن گوشی !!! [آرشيو] – P30World Forums – انجمن …

پس از چند ثانيه علامتي بر روي صفحه گوشي ظاهر ميشود که به معناي … شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد.4- اين کار رو هم مي تونيد بکنيد.

کد از دسترس خارج کردن گوشی !!! – انجمن

7 ا کتبر 2009 … پس از چند ثانيه علامتي بر روي صفحه گوشي ظاهر ميشود که به معناي … شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد.4- اين کار رو هم مي تونيد بکنيد.

چگونه آیفون خود را به بهترین روش از دسترس خارج کنیم؟ – Gsm

5 جولای 2016 … در مطلب #ترفند این هفته قصد داریم روش از دسترس خارج کردن خط مخابراتی … نمی‌باشد» به جای “دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد” مواجه می‌شود.

گوشي خود را از دسترس خارج كنيد! محله نابینایان

17 مه 2013 … شايد کم پيدا شوند افرادي که قابليت هاي گوشي همراه خود را تمام و کمال بدانند و بسیاری … تلفن همراه ارسال و خارج کردن گوشی از دسترس, راحت شدن از دست مزاحم برچسب شده است. … چه جور میشه فقط واسه یه شماره خاص از دسترس خارج کرد.

چگونه ردیابی گوشی خاموش امکان پذیر است؟ – همیاب ۲۴

27 نوامبر 2016 … در واقع صرفا حالت خاموش و یا فلایت که آنتن گوشی را از دسترس خارج می کند راه …. سلام گوشی سرقتی رو اگه از کشور خارج کنن رو میشه ردیابی کرد.

آموزش و کد فعال کردن یا لغو دایورت خط ایرانسل، همراه اول، رایتل و تلفن …

28 آوريل 2018 … How to Divert Income Calls in Mobile and Landline Phones … حال چگونه گوشی و تلفن ثابت را روی خط موبایل و تلفن دایورت کنیم؟ … برای دایورت تمام سیم کارت ها می توان از تنظیمات اندروید استفاده کرد. … ترفند از دسترس خارج کردن شماره تلفن خود: اگر تماس های زیاد شما را کلافه کرده است می توانید با این راهکار …

جام جم آنلاین – می خواهید از دسترس خارج شوید ؟

10 مارس 2014 … در این شرایط بهترین راه این است که تلفن را از دسترس خارج کنیم اما آیا شما راه و روش … ابتدا بعد کد *21*094# (از راست به چپ) را در حالی که گوشی نوکیا یا سونی … بگیرد با پیغام « دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد » روبرو می‌شود. … دوم یعنی آن که با عدد 67 تمام شده است برای لغو باید از کد #67# استفاده کرد.

۴ تا ترفند براي «در دسترس نبودن» موبايل – مطالب جالب – BLOGFA

چون با طرف هم رودر واسي دارند، روشون نميشه بهش بگن زنگ نزن يا گوشي رو ور ندارند . … کردن، پيغام Cancelled ظاهر خواهد شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد … #62 #* = در صورتی که شما در دسترس نباشید (خارج از محدوده باشید) شماره منتقل میشود.

چگونه تماس ها را در اندروید مسدود کنیم؟ – رسانه کلیک

14 آوريل 2016 … … بر روی گوشی موبایل خود را می توانید از دسترس خارج و یا حتی حذف کنید. … در این روش شما حتی پیام صوتی نیز از شماره مزاحم دریافت نخواهید کرد.

از دسترس خارج کردن گوشی – دانلود نصب برنامه اندروید کافه بازار

از دسترس خارج کردن گوشی … با این برنامه میتوانید تماس های ورودی رو کنترل کنید و کاری کنید که فرد تماس … و با خیال راحت و بی مزاحمت کارتون رو انجام بدین!

چگونه آیفون خود را به بهترین روش از دسترس خارج کنیم؟ – برسام

6 جولای 2016 … اگر به دنبال راهی ساده و بدون دردسر برای از دسترس خارج کردن آیفونتان هستید، … هایی نظیر «در حال حاضر مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد» مواجه می‌شود. … اما اگه سیم کارت رو یک دفعه در بیاری (هر گوشی نه فقط آیفون) قبل از اینکه …

انتقال مکالمه Call Diverting یادداشتها و چرکنویس های من…

30 آوريل 2014 … بعد از زدن این کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط … شماره منزل را روی شماره موبایلتون انتقال بدید بصورت زیر میشه: … برای غیر فعال کردن این سرویس باید باز گوشی رو بردارید (در این … در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است. ….. ۳- وقتی در دسترس نیستید تماس منتقل میشود

طریقه دایورت تلفن ثابت به تلفن همراه یا بلعکس آسمونی

۴- انتقال هنگامی که گوشی خاموش یا در دسترس نباشد: فعال کردن … در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید. در ضمن میتوانید با کد …

سرویس اعلام دسترسی ایرانسل راهی برای با خبری از در دسترس قرار …

9 مارس 2015 … با سرویس اعلام دسترسی ایرانسل، شما از دسترس قرار گرفتن مخاطب مورد نظرتان مطلع می‌شوید. … محض این که گوشی‌اش را روشن کرد یا موبایلش آنتن داد، با او تماس بگیرید. … به محض روشن شدن گوشی خاموش یا در دسترس قرار گرفتن مخاطب شما، از … گوشی مورد استفادس یا برای خاموش بودن هم میشه استفاده کرد با تشکر.

راه حلی ساده و کارا برای پاکسازی کامل گوشی اندرویدی و بدون امکان …

اخیرا مطالعه ای جالب در رابطه با امنیت داده ها در گوشی های هوشمند توسط شرکت Avast ( فعال در … داده که به سهولت در دسترس است، داده های پاک شده توسط کاربران پیشین را بازیابی کنند. … Encrypt phone را انتخاب نموده و مراحل را با انتخاب رمز عبور مناسب طی کنید (چینش ….. چطوری میشه شماره های پاک شده گوشی های نوکیا رو برگردوند؟

کد دایورت تلفن ثابت روی موبایل – دایورت داخلی تلفن سانترال به …

کد دایورت خط منزل یا محل کار به موبایل – چطور خط خونه یا شرکت را روی موبایل … سلام در هنگام دايورت روي موبايل اگر گوشي در دسترس نبود يا ريجكت شد ٢تا خط … ایا بدون دستگاه سانترال و فقط با یک تلفن سانترال میشه خط رو روی گوشی دایورت کرد … های آن خط هنوز به موبایل زده میشود الان چطور میتونم موبایلم رو از دایورت خارج کنم؟

نحوه ی از دسترس خارج کردن گوشی تلفن همراه – آکاایران

ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ‌گویی به تلفن‌هایی که به موبایل‌تان زده می‌شود را نداشته باشید. شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ  …

پرتال شرکت مخابرات ایران > محصولات و خدمات > تلفن ثابت > سرویس …

باید ذکر کرد که یک مرکز تلفن ( یا تلکس ) یک دستگاه بسیار پیچیده ای است و … این عمل با بررسی شماره گرفته شده و آزمایش مسیرهای در دسترس از درون یا خارج مرکز … با اين سرويس مي‌توانيد هنگامي كه با تلفن شما تماس گرفته مي‌شود مكالمه را به يك … برای غیر فعال کردن این سرویس باید باز گوشی رو بردارید (در این حالت باز همان …

چگونه می توانید در گوشی اندرویدی به منوی تنظیمات مخفی دسترسی …

25 آوريل 2016 … در گوشی های سامسونگ این گزینه از منوی general موجود است …. سلام دوست عزیز چند دفعه دوستان از شما پرسیدند که میشه این گزینه رو حذف کرد ولی شما جواب ندادین و گفتین فعال کردن این … اگه لطمه بزنه چرا طراحان اندروید این قسمت رو در دسترس گذاشتن… …. چطور میشه این تنظیمات رو به حالت پیش فرض برگردوند؟

چگونه تلفن همراه خود را دایورت کنیم ( تمامی اپراتور ها) دیجی تورینگ

17 آگوست 2017 … که در تمام اپراتور ها به یک صورت بوده و شما در گوشی انجام میدهید ولی این تنظیمات در اپراتور سرویس دهنده شما ذخیره میشود و با عوض کردن گوشی این تنظیمات از بین نمیرود. … Forward when unreachable : انتقال تماس در زمان در دسترس نبودن … برای دایورت کردن در زمان خارج بودن از شبکه می توانید از راه زیر استفاده …

ton یا تلگرام غیرقابل فیلتر کردن چیست و چگونه کار می‌کند؟ – تابناک

9 ژانويه 2018 … وضعیتی که برای تلگرام باید این گونه آن را تشریح کرد که مدیران ….. لابد ميخوايين اينترنت گوشي رو اينبار قطع كنين. … میدن تا آزمایش کنن که چطور میشه افکار عمومی رو کنترل کرد، ولی اینجا تا … از دسترس خارج شدن تلگرام؟


منبع

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد

Leave a Reply