چرا نمیشه لایک کرد

چرا نمیشه لایک کرد

چرا نمیشه لایک کرد
چرا نمیشه لایک کرد
چرا نمیشه لایک کرد

دلایل بلاک اینستاگرام چیست؟ چگونه از بلاک خارج شویم؟ دیدوگرام

چه راه هایی برای خارج شدن از بلاک کامنت، لایک، فالو و پست اینستاگرام وجود دارد؟ … اما چرا اینستاگرام ما را بلاک می کند و چگونه می‌توانیم از بلاک اینستاگرام خارج … وقتی اینستاگرام کوچک‌ترین نشانه‌ای از اسپم را ببیند، یک اکانت را بلاک خواهد کرد.

چه‌جوری از محدود شدن در اینستاگرام جلوگیری کنم – چه جوری

یکی از مشکلات متداول این‌روزهای کاربران اینستاگرام، مواجه شدن با محدودیت‌هایی نظیر عدم امکان ارسال کامنت یا لایک کردن زیر پست‌های افراد است. با توجه به محبوبیت …

در اینستاگرام کامنت بلاک شده‌اید؟ دلیلش را در ادامه خواهید فهمید – چه جوری

حالا سعی کنید با این اینستاگرام نسخه‌ی دسکتاپ، چند عکس را لایک کنید و اگر توانستید زیر یکی از عکس‌ها کامنت بگذارید. … را در قسمت جستجو، جستجو کنید و بعضی از عکس‌ها را لایک کنید (زیاد لایک نکنید! …. پیامهای من اصلا ارسال نمیشه اگه امکانش هست جواب بدین چرا… … البته اینستا من رو به صورت کاملا نامردی بلاک کرد

16 روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block …

23 ژانويه 2018 … هنگامی که شما توسط اینستاگرام بلاک می شوید پیغام This Action was Blocked Instagram یا You have been temporarily blocked. It looks like you …

چرا نمیشه لایک کرد در اینستاگرام – سوالات

5 روز پیش … اما چرا با اپدیت اینستگرام دیگه نمیشه و نمیشود کامنت ها رو کپی کرد. …. سلام أیا امکان داره بدون اینکه عکس کسی رو لایک کنیم بیجش رو ببینیم …

آموزش تصویری رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام در لایک کامنت و فالو

در این آموزش به صورت کلی به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا اینستاگرام بلاک می کند؟ و راه های رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام را برای شما بیان خواهیم کرد. … من نمیدونم چرا بلاک شدم و نمیتونم کسی رو لایک کنم. حالا چکار کنم. پاسخ. سعیده گفت :.

ریپورت در اینستاگرام آموزش خارج شدن از ریپورت در اینستاگرام …

اما برای خارج شدن از ریپورت اینستاگرام چه باید کرد ؟ … نکته 3 : مشکل بلاک لایک در اینستاگرام به دلیل لایک کردن با سرعت بالا و یا تعداد بالای لایک در یک ساعت یا ….. نمیدونم چرا نمیتونم پستای دیگرونو در اینستا ببینم و هم برم پستای خودمو.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم – فالوجت

با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید. … بعد از آن به احتمال زیاد اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و درخواست تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما درخواست می …. صفحه اینستگرامم اصلا باز نمیشه چرا؟

قابلیت لایک کامنت در اینستاگرام و غیر فعال کردن بخش کامنت …

به تازگی امکان لایک کامنت در اینستاگرام و غیر فعال کردن بخش کامنت برای پست‌های … بدون نیاز به بلاک کردن را هم به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه کرد .

محدودیت های اینستاگرام چه مواردی هستند؟ تبلیغات و بازاریابی …

18 مه 2017 … روی تعداد لایک ها یی که در یک ساعت انجام می دهید محدودیت وجود دارد. … توصیه می شود تعداد لایک ها را زیر این عدد نگهه دارید تا بلاک نشوید. … آقا چرا لایک های اینستاگرام من کم شد؟ … یکیش این هست که پست های شما دیده نمیشه. … سلام، من میدونم که اینستا محدودیت داره و نمبشه تعدادزیادی رو در ساعت فالو کرد، ولی من شاید …

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام برای رفع انواع بلاک توسط … – آرگا

3 آوريل 2017 … آموزش رفع بلاک در اینستاگرام توسط کاربران اینستاگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام با کمک راه حل های مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

بررسی اپلیکیشن لایک بگیر: با من محبوب شو! – ITresan

11 ا کتبر 2015 … فرآیند لایک کردن و لایک گرفتن در این برنامه بسیار ساده است و البته …. چرا نمیشه توی مسابقات شرکت کرد و عکس مورد نظر رو لایک جمع کرد .

هشت ترفند که شما را در اینستاگرام حرفه‌ای می‌کند! – ITresan

3 جولای 2015 … سپس به‌سادگی، می‌توان تصویر را ذخیره کرد. ترفند ۸- خصوصی نگه‌داشتن ….. چرا نمیشه در اینستاگرام ویدیو ؤ فیلم گذاشت ؟ حجم ویدیو ۳۵ثانیه ست.

هک لایک اینستاگرام – آپارات

7 سپتامبر 2015 … سلام داشه گلم با چیت دروید چرا نمیشه لایک بگیر اینستاگرامو هم مث این دستکاری کرد.؟مگه سیستم کاریشون با هم یکی نی (ینی جفتشون اطلاعاتو …

چگونه ردپای خود را در اینستاگرام پنهان کنیم ITIRAN

19 جولای 2017 … چطور میشه توب اون قسمت که میگه فلانی یه نفر رو لایک کرد فلانی برای ی نفر … چطور لایک و کامنت هام رو از نظر یک شخص خاص پاک کنم و نبینه؟

روش های مختلف برای رصد فعالیت دوستان در اینستاگرام – رسانه کلیک

4 مارس 2017 … البته باید به این نکته اشاره کرد فقط از قابلیت های ارائه شده در … در اینستاگرام شما بخشی وجود دارد که لایک ها و کامنت ها برای شما به نمایش در می آید …

همه آنچه باید درباره اینستاگرام دایرکت دانست – عکسخانه

14 دسامبر 2013 … می‌توانید به مشاهده عکس یا ویدئو پرداخته، آن را لایک کرده یا با عکس و ویدئویی جدید به او پاسخ دهید. … سلام من میخواستم بدونم میشه دایرکت رو ریکاوری کرد؟؟ — … نمیدونم چرا دایرکتم کار نمیکنه شمارمو میخواد براش مینویسم اما درست …

بلاک اینستاگرام آموزش از سیر تا پیاز :: اینستا پلاس پایگاه جامع …

14 سپتامبر 2016 … چرا اینستاگرام بلاک می کند؟ … مسدود کردن کاربران توسط شما و برعکس وجود دارد که باید درست از این امکان (Block ) استفاده کرد. … شش : در مدت کوتاهی بیش از حد تصاویر را لایک کرده یا افراد زیادی را فالو …. سعی کنید کمتر از این‌ها لایک کنید. ….. سلام چند وقتیه فیلم ها تو اینستا من باز نمیشه از سرعت اینترنت هم …

اموزش اینستاگرام:سوالات رایج :رفع مشکلات – AriaMoons

18 نوامبر 2014 … پس از مدتی دیگر قادر به لایک تصاویر یا فالو کردن افراد نیستم. … برای چت کردن با کاربران اینستاگرام چه می‌توان کرد؟ ….. چرا ورژن های جدید اینستاگرام روی گوشیم خوب اجرا نمیشه و کند میشه و در نهایت از برنامه خارج میشه؟

حذف لایک ها در اینستاگرام – آموزش تصویری – علم فردا

7 سپتامبر 2015 … اینستاگرام انقدر شلوغه که واقعا نمیشه نام همه صفحات رو حفظ کرد و اگه بخواید پست هایی رو که لایک پیدا کنید ، حداقل نیم ساعت دنبالش بگردین .

آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز! – پارسینه – شهرخبر

9 ا کتبر 2013 … چرا چیزایی که سرچ کردم نمیتونم پاک کنم? ….. سلام,امکان داره عکسایی رو که لایک میکنم رو از دید فالورهام پنهان کنم,یعنی متوجه نشن چه کسی رو فالو یا لایک …. یا حتی نمیشه حذفش کرد یا ایمیل و پیام داد به اینستا که حذفم کنن.

پاسخ به سوالات اینستاگرام (آموزش استفاده کامل از برنامه اینستاگرام …

برای چت کردن با کاربران اینستاگرام چه می‌توان کرد؟ قابلیتی … اکانت من محدود ( بلاک) شده و امکان فالو/لایک/کامنت ندارم؛ چقدر باید برای رفع این محدودیت صبر کنم؟

ربات اینستاگرام نینجاگرام افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

چرا شما یکی از فروشندگان پیج های میلیونی اینستاگرام نباشید … فیک را غیرفعال ساخته است و شما با این برنامه فالوور های واقعی و کاملا ایرانی دریافت خواهید کرد …… و اینکه نمیشه کاری کرد که عکسایی که اونارو لایک میکنه ربات دیده نشن؟

نکاتی برای اینستاگرام(2) رسانه‌های اجتماعی

29 دسامبر 2013 … چرا رمز جدید به ایمیلم ارسال نمیشه؟ … سلام چطور میشه در اینستا مسیج افرادی را که لایک کردیم را حذف کنیم … کاری نمیشه کرد متوجه می شوند.

فوت و فن های اینستاگرامی … – یک پزشک

18 ژانويه 2015 … لایک کردن یا پسندیدن جزء جدایی ناپذیر شبکه های اجتماعی است، در اینستاگرام این … انتخاب تصویر به باقی ماندن و بازگشت دنبال کننده های شما برای باقی تصویرها کمک بسیار زیادی خواهد کرد. …. حتی با اینتر هم نمیشه رفت خت پایینتر و باز اینستا بعد تایید نشر پشت سر هم … چرا اینجوری میشه و چیکار کنم؟

برنامه اینستا لایک و افزایش لایک در اینستاگرام – برا تو

5 دسامبر 2017 … فقظ چرا میخوام از توی اینستا لایک وارد برنامه بشم میگه یوزر نام و …. برنامه هه که گزاشتین اصن یه حالیه و نمیشه باش کار کرد هک کردماااا اما:(((

[ Instagram ] / تمامی مسائل اینستاگرام [آرشيو] – P30World Forums …

عکس هایی که در اینستاگرام اپ کردیم و نمیشه حذفشون کرد رو چجوری باید حذف کنیم؟ بعضی عکسا هستن که درست … چرا من بیشتر از 6100 نفر نمی تونم فالو کنم؟ چند روزیه که تعداد … دوستان چجوری میشه لایک ها و فالورها رو هایدن کرد؟

چرا نمیتونم آنفالو کنم تبادل نظر نی نی سایت

چرا نمیتونم آنفالو کنم. 290 بازدید 3 پست. یه پیج از … 1396/11/17. . 10:18. 0 نفر لایک کرده اند . … اگه محدودیت داشته باشه کاریش نمیشه کرد؟ 1396/11/17.

لایک کردن و پاسخ دادن کامنت ها در اینستاگرام – تکنومون

7 دسامبر 2016 … سلام من نمیتونم جواب کامنت دوستان بدم نمیدونم شاید ریپورت شدم اخه … چجوری در اپدیت جدید اینستا لایک و کامت بزاریممم همشون افتاده روی هم … نمیشه چندتاکامنتو باهم پاسخ بدم. چرا؟؟ مژگان 1396/08/28 01:39:00 ق.ظ … چکار باید کرد.

با ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام آشنا شوید+تصاویر – دیتا لینک

29 سپتامبر 2015 … با هم تعداد نکته و ویژگی مخفی اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. … شاید برای شما هم مثل خیلی های دیگر اینکه دیگران چه تصاویری را لایک میکنند جالب باشد. … به ذخیره آن نشده باشند چرا که انجام آن به سادگی اسکرین‌شات گرفتن از صفحه است. ….. من یه ویدیو به اشتراک گذاشتم آخرش یه پیام اومد که نمیشه و یه گزینه هم …


منبع

چرا نمیشه لایک کرد در اینستاگرام چرا در اینستا نمیشه لایک کرد چرا تو اینستاگرام نمیشه لایک کرد چرا تو اینستا نمیشه لایک کرد

Leave a Reply