کدام پستاندار در دریا زندگی می کند

کدام پستاندار در دریا زندگی می کند

کدام پستاندار در دریا زندگی می کند
کدام پستاندار در دریا زندگی می کند
کدام پستاندار در دریا زندگی می کند

پستاندار دریایی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بیشتر پستانداران دریایی محدود به گستره کوچکی از زندگی نیستند و در طی سال مکان خود را عوض می‌کنند یا رفتارهای مهاجرتی در اطراف دو قطب زمین دارند. بیشتر این  …

پستانداران ساکن دریا/ گزارش تصویری – خبرآنلاین

3 مه 2011 … بیش از 120 گونه پستاندار در آب‌های زمین زندگی می‌کنند. … در هوا نفس می‌کشند و نوزادشان زنده متولد می‌شود و در دوران نوزادی از شیر مادر تغذیه می‌کند.

پستانداران دریا

پستانداران دریا. برخی از پستانداران همه ی عمر خود را در دریا می گذارنند. برخی هم نزدیک ساحل زندگی می کنند و بعضی اوقات را در ساحل به سر می برند. زندگی دریایی.

پستانداران دریایی – petibel mag

29 ژانويه 2018 … گروه اصلی دیگر پستانداران دریایی متعلق به خانواده خوک های دریایی هستند که خوک … نهنگ گوژپشت حیوان بزرگی است و تا طول 18 متر رشد میکند.

ماهی شناسی – پستانداران دریایی

ماهی شناسی – پستانداران دریایی – گونه های مختلف ماهیان خزر. … حقیقی بیشتر از سیل های گوش دار در دریا زندگی می کنند وزمان کمتر ی را روی یخ ها وروی زمین هستند .

پستانداران دریایی (مهره داران )

8 دسامبر 2012 … به خاطر تغذیه از همین علف های دریایی است که این پستاندار دریایی را گاو دریایی نامیده اند. … در آکواریم Bottlenose 45 نوع دلفین زندگی می کنند .

وال‌ها غول‌های دریاها – جزیره دانش – جزیره دانش‌آموزان

آن‌ها مانند دیگر پستانداران، بچه می‌زایند و به بچه‌های خود شیر می‌دهند. اغلب آن‌ها به صورت گروهی زندگی می‌کنند. گاه این گروه‌ها به دلایل ناشناخته در ساحل دریا به گل می‌نشینند و می‌میرند. همچنین، نسل … تماشای وال‌ها به مردم کمک می‌کند تا درباره‌ی این جانوران شگفت‌انگیز بیش‌تر بیاموزند و اطمینان یابند جاهای زندگی آن‌ها ایمن است. به دلیل شکار …

پستانداران دریایی به زبان انگلیسی-Marine mammals in English

29 مارس 2017 … پستانداران دریایی به زبان انگلیسی در دریا جانوران دریایی گوناگونی زندگی می کنند. یک گونه ای از این موجودات پستانداران دریایی می باشند.

25 پستاندار آبی شگفت‌انگیز – پروشات

14 ژانويه 2018 … پستانداران آبی چه همیشه در آب شنا کنند چه هرازگاهی به درون آب بروند، درهرحال … گاو دریایی تن‌مویی آمازونی با ظاهر عجیب اش دو اندام جلویی داشته اما اندام عقبی ندارد. … موس بزرگ‌ترین گونه گوزن محسوب شده و اغلب در آب زندگی می‌کند.

نسل تنها پستاندار دریای خزر در خطر انقراض – همشهری آنلاین

25 فوریه 2012 … ساری- بتول سلطانی: فک دریای خزر یکی از پستانداران کمیاب آبزی دنیاست که فقط در دریای خزر و رودخانه‌های منتهی به آن زندگی می‌کند.

آموزش ابتدایی – نمونه سئوال علوم پایه سوم ابتدایی

4- در چه جاهايي جانوران كمتري زندگي مي كنند: جاهاي خيلي سرد يا خيلي گرم يا خيلي خشك. 5- نام چند … مي شوند؟ 5گروه پستانداران- ماهي ها- دوزيستان- پرندگان- خزندگان-.

مروري بر پستانداران ایران – دانشگاه حکیم سبزواری

12 ژوئن 2012 … هر يك از پستانداران در محدوده هاي طبيعي مشخصي زندگي مي كنند كه به آن نوع … انگشت دراز، خفاش حنايي، قوچ و ميش، فك دريايي خزر، خفاش نعل اسبي …

فک های دوست داشتنی دریای خزر

دریای خزر زندگی می کنند و این تعداد فک خزری نسبت. به 100 س ال … فک دریای خزر )Pusa caspica( یکی از پستانداران کمیاب آب زی دنیاست که فقط در دریای خزر و.

آشنایی با فک خزری – همشهری آنلاین

13 سپتامبر 2015 … همشهری آنلاین: فک خزری (Pusa caspica) یکی از پستانداران کمیاب آب‌زی دنیاست که فقط در دریای خزر و رودخانه‌های منتهی به آن زندگی می‌کند.

دلفین ها را بیشتر بشناسیم – بیتوته

نهنگ قاتل تنها دلفینی است که پستانداران بزرگ دریایی را نیز شکار می‌کند. … کوچکترین دلفین دریاها پرپیز در دریای کرتز زندگی میکند که طولش ۱٫۵ متر و وزنش …

۱۰ حیوان مرگبار دنیا – زومیت

28 جولای 2015 … اگرچه بیشتر در مناطق ساوانایی آفریقا زندگی می‌کند و تنها تعداد کمی از آن … خوکهای دریایی تشکیل می‌دهند اما گاهی پستانداران دیگر، تخم پرندگان، …

نهنگ قاتلی که قادر است سخنان انسان را تقلید کند ! – ایران آنلاین

1 فوریه 2018 … یک نهنگ قاتل آموخته است تا سخنان انسان را تقلید و تکرار کند. … مطالعات این چنینی به دانشمندان کمک می‌کند تا دریابند این نهنگ‌ها چگونه در … نهنگ‌های قاتل پستانداران دریایی از خانواده دلفین‌سانان هستند و در اقیانوس زندگی می‌کنند.

26گونه پستاندار دریایی در آب های خلیج فارس و دریایی عمان زندگی می …

مدیرکل اکوبیولوژی سازمان محیط زیست کشور: 26گونه پستاندار دریایی در آب های خلیج فارس و دریایی عمان زندگی می کنند سالانه بیش از 200 مورد مرگ و میر این …

آيا مي‌دانيد تنها پستاندار درياي خزر کيست؟ – روزنامه اطلاعات

25 فوریه 2016 … فک خزری، تنها پستاندار دریای خزر- بزرگترین دریاچه جهان- است که فقط در آب زندگی می‌کند و جز برای زاد و ولد و گاهی برای استراحت به ساحل نمی آید.

گروه های حیوانات – Darakht-e Danesh

اکثریت این گروه جانوری آبزی می باشند و در آب تازه و یا آب دریا زندگی می کنند. … گیاهان، دانه و بذر، حشرات، پستانداران، لاش ها و یا از دیگر پرنده گان تغذیه می کنند.

بزرگترین موجودات دریایی + تصاویر – لالی نیوز

9 فوریه 2015 … … ها زندگی می کنند که م1 18 مورد از بزرگترین اونها رو برای شما معرفی می … یا بزرگبالهایان مشترک نامیده می شود، این پستاندار دریایی دومین حیوان …

چرا وال‌ها و دیگر پستانداران دریایی این‌قدر بزرگ هستند؟ – کرونوس

27 مارس 2018 … وجود این غول‌های دریایی پستاندار ما را به این نتیجه می‌رساند که چون در دریا جنگ … این پستانداران برای این که بتوانند در دریا زندگی کنند باید بزرگ باشند. … قبلی این پنج خطای باصره ثابت می‌کند که نباید به حواسمان اعتماد کنیم.

پستانداران خلیج فارس و دریای عمان – سازمان حفاظت محیط زیست

زیستگاه پستانداران دریایی ممکن است در آب‌های سطحی یا عمیق، مناطق قطبی یا گرمسیر، … زمانی که یک دلفین صدایی تولید می‌کند اگر با مانعی برخورد نکند و منعکس نشود … ( قطب شمال و جنوب) زندگی می‌کنند، زندگی این جانوران را به مخاطره افکنده است.

روزنامه ايران88/10/15: دلفين ها آدم ها را درمان مي کنند – Magiran

5 ژانويه 2010 … به گفته دانشمندان، دلفين تنها پستاندار دريايي است كه زندگي اش شباهت زيادي به زندگي انسان دارد و استخوان بندي بدن دلفين، بارداري، زايمان و شير …

ﻓﺼﻞ 14 ﭘﺴﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺍﻥ

ﺷﮑﻞ ١ــ١٤ــ ﺑﺎﻟﻦ آﺑﯽ ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ ﺟﺎﻧﻮری اﺳﺖ ﮐﻪ اﮐﻨﻮن زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺑﻪ ﺑﺰرﮔﯽ اﻳﻦ ﺟﺎﻧﻮر در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ … در ﺑﺎﻟﻦ و ﺧﻮک درﻳﺎﻳﯽ، ﻻﻳﻪٔ ﺿﺨﻴﻢ ﭼﺮﺑﯽ در زﻳﺮ ﭘﻮﺳﺖ دﻳﺪه ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ از اﺗﻼف ﮔﺮﻣﺎی ﺑﺪن،. ﺟﻠﻮﮔﻴﺮی ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

بزرگ‌ترین آبزیان دریا چقدر بزرگ هستند؟ – مارین تایمز

18 فوریه 2015 … دو زیست شناس مدتی است که تلاش می کنند تا فهرست بزرگترین … بیشتر آنها نادر و گریزان از بشر هستند، علاوه بر این اغلب در نقاطی زندگی می کنند که برای … آنها می توان به نهنگ آبی، بزرگ ترین پستاندار کره زمین و کوسه نهنگی …

: پستانداران دریایی – دانشنامه رشد

پستانداران دریایی. … می کنند اما روی زمین به سختی حرکت می کنند. همیشه نرها از قلمرو دفاع می کنند، ماده ها بچه به دنیا می آورند و بعد از چند ماه به دریا باز می گردند.

گاو دریایی (گوکین) پستاندار کمیاب و در معرض انقراض آبهای جنوبی …

5 دسامبر 2014 … این گونه در جنوب شرقی آفریقا، دریای سرخ، خلیج فارس، دریای عمان، غرب هند تا سریلانکا و جزایر اقیانوس آرام تا سواحل استرالیا زندگی می کند.

تحقیق درباره ی جانوران شیلا شمسی جانوران در جایی زندگی می کنند که …

در سطح بدن پستانداران مو وجود دارد. همه ی پستانداران با شش نفس می کشند. حتّی پستانداران بزرگی مانند وال هم که در دریا زندگی می کنند، شش دارند. پستانداران بچّه …


منبع


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply