چرا نمیشه وارد سروش شد

چرا نمیشه وارد سروش شد

چرا نمیشه وارد سروش شد
چرا نمیشه وارد سروش شد
چرا نمیشه وارد سروش شد

پیام رسان سروش سوالات متداول

سوالات رایج که کاربران سروش با آنها مواجه میشن رو در این صفحه میتونید مطالعه کنید. شما میتونین … در هنگام نصب، باید شماره موبایل خود را وارد نمایید و سپس از طریق پیامك، كد فعال سازی برای شما ارسال می گردد. با درج كد فعال … چرا من به حساب كاربری احتیاج دارم؟ … دوست من عضو سروش شده است ولی من او را در صفحه كاربرانم نمی بینم؟

از 0 تا 100 پیام‌رسانِ سروش؛ آموزش نصب، روش استفاده، ترفندها …

وقتی دوبار این کار را انجام دادید و این ۲‌صفحه را رد کردید، وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن نوشته شده: برای ثبت نام در سروش شما باید قوانین و را مطالعه کنید. قوانین و …

مشکل پیام رسان سروش در نسخه جدید دسکتاپ – ترفند سیتی

19 آوريل 2018 … این روزها بازار پیام رسان سروش گرم شده و خیلی از کاربران به سمت این پیام رسان ایرانی می روند چرا که خبر فیلتر شدن … برای رفع خطای داخلی 315 نسخه ویندوز سروش و اینکه بتوانید بار دیگر به برنامه وارد شوید آن را یک بار از روی …. سلام برای منم پیش اومد و خیلی چیزام پاک شد نمیدونم علتش چیه تازه نسخه دکستاپ …

مشکل بزرگ پیام رسان سروش – برترین ها

3 آوريل 2018 … سروش در یک اقدام بسیار غیرحرفه‌ای از شماره موبایل افراد به عنوان آی‌دی … به درخواست دوستان اپلیکیشن پیام‌رسان سروش رو بررسی کردم. … چرا فیلترینگ تلگرام ابزار بازی با روان مردم شد؟ ….. پیام رسان سروش هم بهتر ازاین نمیشه …. با اجبار حتی وارد بهشتم بکنن چون ب اجباره اصلن خوشتون نمیاد ، چرا همه چیز باید ب …

مشکل بزرگ پیام رسان سروش (+عکس) – سرپوش

3 آوريل 2018 … پیام رسان سروش,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,شبکه های اجتماعی و … واتساپ به روزرسانی شد … چرا سروش کد نمیاره توروخدا کمکم کنید … وصل نمیشه …. در هر دو سروش رو نصب کردم یکیش خاموشه وقتی با گوشی دیگه وارد سروش میشم …

دانلود سروش 1.7 برای اندروید و آی‌اواس؛ نسخه نهایی با رفع تمامی نواقص

10 آوريل 2018 … پیام رسان سروش برای اندروید و IOs طراحی شده است که در زیر میتوانید دانلود کنید. همچنین می …. چرا نمیتونم وارد سروش بشم؟ چن بار نصب … سلام قبلا نصب کردم چرا iOS سروش کانکت نمیشه نسخه iOS اینجا هم دانلود نمیشه. ناشناس.

آموزش پیام رسان سروش – آموزش سئو و بهینه سازی سایت مشهد

در هنگام نصب، باید شماره موبایل خود را وارد نمایید و سپس از طریق پیامک، کد فعال سازی … ۱- شماره تلفن همراه شما که با آن عضو سروش شده اید و غیر قابل ویرایش است.

سروش؛ پیام‌رسان افتضاح ایرانی – ویرگول

نرم‌افزار سروش توسط “توسعه فناوری رسانه سروش” طراحی شده است و به‌صورت رسمی از کافه‌بازار و سایر مارکت‌ها …… + نمیدونم چرا با این نقد مخالفه اکانتش مورد داره؟

آموزش جامع کار با نرم افزار پیام رسان سروش

نرم افزار پیام رسان سروش نرم افزاری است که توسط دانشجویان ایرانی طراحی شده است . … برای دسترسی به سایر کانال می توانید شما وارد صفحه كانال ها شويد و بعد روی آيكون …. سلام چرا چند روزه سروش وصل نميشه بالاي صفحه مينويسه اتصال به سرور؟

پیام‌رسان سروش از اپ‌استور حذف شد ITIRAN

9 آوريل 2018 … پیام رسان سروش دقایقی پیش از فروشگاه نرم‌افزاری اپل حذف شد. این پیام رسان ایرانی با هدف رقابت با پیام‌رسان محبوب تلگرام فعالیت خود را آغاز …

۴ دلیل برای آنکه از پیام رسان سروش استفاده نکنیم! – ITresan

9 آوريل 2018 … هجوم کاربران ایرانی به این اپلیکیشن‌ها باعث شد که سروش در ۲۴ ساعت روز، کمتر از … همزمان ده‌ها هزار کاربر در سروش برنامه‌ریزی کرد ولی سوال اینجاست چرا این اپلیکیشن … وارد وسایت سروش شوید و نسخه وب را دانلود کنید تا مطمئن شوید …. خیلی از دانلودها منجر به کاربر فعال بودن نمیشه من چند بار نصب و چک کرده ام و هر …

مقاله :: پیام رسان ایتا را به هیچ عنوان نصب نکنید !! اگر می خواهید …

سروش برای صدا و سیما !! … در صفحه وب سایت پیام رسان ایتا به آدرس www.eitaa. com در انتهای صفحه اینطور بیان شده است که “کلیه حقوق مادی و معنوی این …. نمیدونم چرا موقع مقایسه نسبت حقوق و درآمد و اینها رو کسی نمیبینه فقط اینکه در طی قین سال اون هم در یک مورد …. نه اینکه بگه بیا حالا برو تو صف تا سرور خالی بشه بعد وارد شو.

“سروش”پیام رسان ایرانی +لینک دانلود – خبرگزاری صدا و سیما

3 فوریه 2016 … نرم افزار «سروش»، پیام رسان ایرانی است که می تواند جایگزین … نرم افزار «سروش» با تأکید بر سهولت ایجاد رابطه تعاملی با مخاطبان ایجاد شده و …. باید نسخه اندرویدش رو بگیرید و در کنارش نرم افزار Blouestacks رو هم دانلود کنید که با اون باید وارد بشید. مهدی … سلام چرا هرکار میکنم سروش نصب نمیشه واسه اندروید.

نظرات برنامه پیام رسان ایتا (Eitaa) • بازار اندرویدی مایکت

عبارت مورد نظر را وارد کنید جستجو … En · دریافت مایکت … من تمام پیامرسان های ایرانی رو دارم سروش ، بله ، ایتا ، بیسفون پلاس ، ویسپی ، گپ و آی گپ. ولی ایتا نسبت به … واقعا کارش خوبه کاملا مشابه تلگرام چه بشا در آینده بهتر از تلگرام خواهد شد ان شاءالله. −۱ +۵ … وقعا نمیدونم چرا به این پیامرسان میگن داخلی وقتی همه چیزش کپیه.

7 پیام‌رسان جایگزین برای تلگرام – Gsm

10 آوريل 2018 … پیام رسان سروش یک اپیلیکشن ایرانی است، که علاوه بر امکان چت … برای سروش می‌توان تم‌های مختلفی ساخت و از تم‌های ساخت شده موجود نیز استفاده کرد. ….. چرا پیام رسان سروش برخلاف سایر پیام رسان‌ها قابلیت نصب بر روی امولاتور گوگل رو نداره! …. گپ خیلی خوبه، ایتا که اصلا نمیشه وارد شد ، ای گپ هم کسل کنندس.

آموزش سروش کامپیوتر – نصب و استفاده از پیام رسان – برا تو

3 نوامبر 2017 … به تازگی نسخه کامپیوتر پیام رسان سروش منتشر شده است که شما … در مرحله آخر شما میتوانید وارد مسنجر شده و از قابلیت های آن استفاده …. بابا چرا فکر یه سری که کارشون با تلگرامه رو نمیکنید؟ … سروش رو از سایتش دان کردم و الان تو ویندوز نصب کردم ولی هی مینویسه در حال اتصال حالا نمیدونم تا کی متصل میشه.

دلیل و حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی ثبت نام و ورود تلگرام – انزل وب

15 ژانويه 2018 … در هفته های اخیر به دلیل فیلتر بودن تلگرام برخی از کاربران با مشکل ندادن کد ورود تلگرام مواجه شده بودند و سوالاتی نظیر “چرا کد تلگرام نمیاد؟

ترنجی آموزش حذف اکانت سروش

18 مه 2018 … اگر سروش را نصب دارید، مراحل زیر را طی کنید: … 1- وارد پیام رسان سروش شوید. 2- روی …. فیلیمو رو بیشتر بررسی کردم توی این اپ شما ویدئو میبینی در بخشی بنام مشاهده شده ها در اپ یا سایتش ذخیره میشن و نمیشه حذفشون هم کرد!

جایگزین‌های تلگرام مشخص شد +دانلود – مشرق نیوز

1 ژانويه 2018 … همانند تلگرام، پس از وارد کردن شماره تلفن، کد تایید برای شما پیامک میشود و با آن …. انصافا هیچی تلگرام نمیشه ولی سروش عالی بود همون کارهایی که تلگرام داره اینم داره من … خدا رو شکر که تلگرام و اینیستاگرامو بستن ولی حالا چرا!

آموزش حذف اکانت برنامه سروش دیلیت کردن حساب Soroush – موبایل کمک

سروش یا Soroush یک اپلیکیشن پیام رسان جدید و ایرانی محسوب می‌شود که برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است. این برنامه قدرت و سرعت عملکرد خوبی دارد و از نظر  …

مدیرعامل پیام‌رسان سروش میهمان ویژه الف/ سوالات خود را از او بپرسید

5 مه 2018 … چرا عکس پروفایل رو نمیشه تعداد تصویرش رو اضافه کرد چرا روی لینک از کانال های تلگرامی میزنید وارد کانال سروش نمیتوان شد.

آموزش حذف اکانت سروش (پاک کردن حساب کاربری در پیام رسان سروش …

دلیت اکانت سروش با استفاده از برنامه و بدون نیاز به سایت – جایگزین تلگرام. … ابتدا وارد برنامه شده و در بالای صفحه 3 خط کنار اسم سروش را انتخاب کنید …. نمیدونم چرا سروشم دیگه کار نمیکنه همش میزنه در حال اتصال به سرور ولی دو روزه وصل نشده …

دلیل و حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی پیام رسان سروش – سروشی ها

چرا کد فعالسازی برام نمیاد من خیلی تلاش کردم اما هیچی به هیچی اپدیت هم شده … کد فعال سازی نمیده همه چیز را هم چک کردم اما مشکل حل نمیشه لطفا مشکل را حل کنید . … سلام ببخشید من سروش رو نصب کردم شمارمو درست وارد کردم میره صفحه بعد اما نه پیامک …

بررسی پیام رسان سروش؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی …

26 ژانويه 2018 … قصه پیام رسان‌های ایرانی از آنجایی شروع شد که پیام رسان وی‌چت چینی … فیلتر شد نرم افزارهای پیام رسان خارجی دیگر وارد بازار شدند و در نهایت در …. و سروش رصد اطلاعاتی ندارد، چرا که این امر، غیرقانونی بوده و نیاز به مجزو رسمی قوه قضاییه دارد. …. من نمی‌دونم واقعاً یا از سر عدم آگاهی این حرف رو میزنید،یا خدای ناکرده با …

آموزش نصب سروش در کامپیوتر ویندوز • آموزش نرم افزار

24 آوريل 2018 … 7 – در مرلحه بعد باید کد ارسال شده از طریق پیامک از طریق سروش ارسال شده را در بخش تعیین شده وارد کنید ، دقت کنید اگر کد برای شما ارسال نشد …

تلگرام با فیلترشکن هم بازنخواهد شد؟ – فکت‌نامه

4 آوريل 2018 … پس از فیلتر تلگرام، این نرم افزار با فیلترشکن هم بازنخواهد شد. … استفاده کرد، کانال انجمن سواد رسانه‌ای ایران در پیام رسان سروش ایجاد شده است».

کد تلگرام کد تلگرام برام نمیاد – رفع مشکل دریافت نکردن کد تلگرام

در صورتی که هنگام وارد شدن به اکانت تلگرام خود با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه هستید ، مقاله امروز ما را دنبال کنید . … سلام من با لب تاب تو تلگرام بودم وقتی فیلتر شد دیگه نداشتم حالا نسخه بلواستکس و نصب …. واااای عصبی شدم چرا کد نمیاد برام توروخدا کمک کنید خووووووو …. فعال کردن قابلیت تماس صوتی پیام رسان سروش.

حذف اکانت سروش و پاک کردن همیشگی پیام ها در پیام رسان سروش – SFP

8 آوريل 2018 … در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل حذف اکانت سروش را به صورت قدم به قدم به همراه تصاویر … خود از برنامه های پیام رسان، تنها پاک کردن خود اپلیکیشن از لیست برنامه های نصب شده … در این بخش گزینه “حساب کاربری ” را انتخاب نمایید تا به بخش مربوط به تنظیمات اکانت خود وارد شوید. … سلام چرا حذف نمیشه یکی کمک کنه.

پیام رسان ایتا جایگزین تلگرام عدم سرویس دهی و مشکلات پیام رسان …

ایتا یک پیام رسان داخلی است که اخیرا معرفی شده است و در برنامه ریزی ها قرار است جایگزین تلگرام … زیرساخت ایتا، این پیام رسان ایرانی وارد عرصه نشد ولی هم اکنون.

سروش ، رقیب تلگرام یاکپی ناموفق؟! آی تی من – جلال ترابی

25 دسامبر 2017 … سروش ، رقیب تلگرام یا کپی ناموفق از تلگرام ؟ … سومین اشکال بزرگی که به این پیامرسان میتوان وارد کرد که از نظرمن بدترین اشکال هم میتواند …


منبع

چرا نمیشه وارد سروش شد


Posted

in

by

Comments

Leave a Reply