چرا فیوز ماشین میسوزد

چرا فیوز ماشین میسوزد

چرا فیوز ماشین میسوزد
چرا فیوز ماشین میسوزد
چرا فیوز ماشین میسوزد

فیوز، پل ارتباطی سیستم برق خودرو – خودروکار

22 دسامبر 2017 … فیوز، پل ارتباطی سیستم برق خودرو. چرا فیوز می سوزد؟ دلایل مختلفی برای سوختن فیوز وجود دارد. اگر خودرو مورد بررسی را یک خودرو صفر …

سوختن پی در پی فیوز – تیونینگ تاک – تالارهاي خودرو

11 ژانويه 2014 … ازونجایی که نه جای وایستادن بود و مهم تر اینکه فیوز یدک تو ماشین نبود! همونجوری رفتم تا … 4بار فیوز عوض کردم از همون آلمانی ها ولی بازم میسوخت.

عیب یابی و تعویض فیوزهای‌ خودرو چگونه است؟ – چرخان

10 آگوست 2017 … زمانی که یک قطعه الکتریکی به درستی کار نمی‌کند، اشکال ممکن است از خود قطعه، مدار آن و یا فیوز مربوط به آن باشد. از آنجایی که عمدتا مشکل از فیوز …

چرا فیوز می سوزد مجله خودرو کارستان

و گاهی برق کلی ماشین قطع می شود. در پراید یک فیوز اصلی داریم که با باز کردن کاپوت جلوی ماشین در قسمت راست ماشین بالای سر باتری بوده و به شکل زیر می باشد …

فیوز خودرو چیست و نحوه عیب یابی و تعویض آن چگونه انجام می شود؟

31 آگوست 2017 … در این مطلب قصد داریم در رابطه با فیوز خودرو نکاتی را مطرح کرده و در ادامه نحوه عیب یابی و تعویض آن را در خودرو آموزش دهیم.

درخواست راهنمایی جهت سوختن سیم فیوز موتور پرایدزیمنس – انجمن …

ماشین روشن شد ولی سیم فیوز وسطی اب شد ماشین دیگه روشن نشد لازم به … حسین عزیز بعضی اوقات میبینی با طری خالی است وسیم فیوز میسوزد.

آتش سوزي بي دليل در سيم كشي پرايد! – ایران 20

5 فوریه 2010 … چرا به جاي فيوز سيم كشي مي سوزه؟ … كه گر فيوزي با آمپر كمتر مثلا 10 آمپر استفاده شود جوابگوي وسايل مصرفي نيست و پياپي فيوز مي سوزد.

چگونه فیوز سوخته را تعویض کنیم؟ کارنوتر

19 ا کتبر 2016 … فیوزها موجودات دوست‌ داشتنی و از خودگذشته‌ای هستند، چرا؟ … حالا خودرو را خاموش کرده و سوئیچ را از محل خارج کنید و محل جعبه فیوز را شناسایی کنید.

چرا فیوز یا کنتور برق میپره؟ – کلوب

7 دسامبر 2010 … چرا فیوز یا کنتور برق میپره؟ اطلاعات بیشتر : وقتی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک رو روشن میکنم چند لحظه کار میکنه توقف میکنه فیوز میپره …

نصب فیوز برای آمپلی فایر, راهنمای نصب فیوز برای … – اشجع باتری

5 فوریه 2018 … این امکان وجود دارد که آمپلی فایر خود را از جعبه فیوز خودرو سیم کشی کنید … و به تبع آن تبادل آمپر ناگهانی شود ، فیوز می سوزد و مدار را قطع می کند.

فیوز – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر جریانی بیش از جریان نامی از فیوز بگذرد فیوز می‌سوزد و بدین ترتیب جریان الکتریکی، قطع خواهد شد. به عبارت ساده، فیوز وسیله‌ای حفاظتی است که در تجهیزات  …

وقتی فیوزهای سوخته خودرو چشمک می‌زنند! – دنیای خودرو

13 مارس 2015 … … یک اتصالی، فیوز می‌سوزد، پیدا کردن فیوز سوخته بین فیوزهای موجود در داخل جعبه برای راننده … وی افزود: در این سیستم با روشن شدن یک «ال‌ای‌دی» در داخل فیوز سوخته، راننده با اولین نگاه … مخترع سیستم هوشمند اعلام سوختگی فیوز خودرو که به عنوان یکی از طرح های برتر در … چرا الحاقیه بیمه بدنه را دریافت کنیم؟

مشکل خرابی لامپ خودروهای ایرانی چیست؟ – ایران جیب

25 جولای 2016 … همیشه برایم این پرسش مطرح بوده که چرا اغلب خودروهای تولید داخل به خصوص … و اشکال در فیوز، سوکت یا کلید چراغ نیز باعث عمل نکردن چراغ خودرو شود. … نگهدارنده به لامپ را از دست داده و اتصال قطع میگردد ودر این موقع چراغ میسوزد.

مشکل جدید:سوختن فیوز چراغهای پشت آمپر – PHalls تالارهای پارسی پی‌هالز

12 ژانويه 2010 … توی جعبه فیوز دیدم که یکی از فیوزها سوخته. … از پشت فیوز تا چراغ های صندوق عقب سرتاسر ماشین یه رشته سیمش سوخته بود. اتصالی هم کرده بود.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو – چشم‌های خـودرو

9 نوامبر 2015 … عصر خودرو: هنگامی که صحبت از عیب‌یابی، تعمیر و نگهداری می‌شود، ذهن اکثر … هر کنتاکت مجهز به فیوز مستقل در مدار است که در صورت سوختن، طبیعتا حالت مربوطه فعال نمی‌شود. … یا مه‌شکن و علائم آن در صفحه کیلومتر می‌شود و یا فیوز لامپ‌ها مدام می‌سوزد. … چرا تعمیر و نگهداری خودرو‌های کلاسیک و قدیمی مشکل‌تر است ؟

همه چیز درمورد فیوز مینیاتوری – اتصالات کابل آریا

17 نوامبر 2012 … میخواهم،لطفا بفرمایین،برای محافظت از ماشین لباس و رخت شویی و یخچال …. سوالم این بود که چرا بیمتال و فیوز مینیاتوری که تو مسیر چرثتقیل بود عمل ….. خطای اتصال کوتاه ساختمان داخلی کلید از بین می رود و اصطلاحا می سوزد.

فان 2000 – چرا فیوز می سوزد فیوز چراغ ترمز 405

هروقت مه شکن روشن بود و بوق ممتد میزدم فیوز میسوخت (بوق زدن پشت ماشین عروس آرزوم شده بود! 🙂 ) … Omid.M: دنده 2: پست: 2549: تاریخ عضویت: شنبه می 28,

برق خودرو اطلاعات عمومی، فنی و مفید خودرو

Tags: برق خودرو پمپ بنزین رله رله دوبل شمع موتور فیلترهوا فیوز دلکو کوئل خودرو هواکش وایرشمع … در زمان سوختن کویل دوبل معمولا یکی از کویل ها میسوزد.

بررسی دلایل سوختن لامپهای چراغ خودرو – سبقت آزاد

25 مه 2017 … سئوال اینجاست كه چرا سوختن لامپ چراغها در خودروهای داخلی بسیار … کنید و در صورت سالم بودن فیوز، باید لامپ یا لامپهای معیوب را تعویض نمایید.

سوختگی فیوز 15 آمپری مربوز به فندک، آنتن برقی، ساعت و رادیو پخش …

با سلام، فیوز 15 آمپری دکر شده در عنوان تاپیک سوخته است. پس از تعویض فیوز نو 15 آمپری بلافاصله و مجددا سوخت. علت چیست وچه باید کرد؟

راههای رفع ایراد کولر خودرو- – قیمت خودرو

19 آوريل 2014 … سلام چرا کولر ماشین بنده تند تند اتومات می کنه و همراه با فن دور تند کار …… سلام یه پراید دارم که وقتی میخوام کولر رو روشن کنم فیوز زیر فرمان که …

امداد باتری فروش باطری ماشین ایرانی و کره ای 67 422 -021

امداد باتری باطری ماشین بصورت تکی و عمده مشاوره رایگان جهت خرید بهترین باتری مناسب ماشین شما فروش انواع آمپرهای سبک و سنگین امداد باتری.

مشکلات خودرو های دوگانه سوز – انستیتو انفورماتیک کامتک

در خودروهایی که مخزن ندارند با در آوردن فیوز CNG خودرو روی بنرین روشن می شود و با بودن … اما اين سوال پيش مي آيد که چرا گاز نمي تواند اتاق احتراق را خوب پر کند؟

مقدمه ای بر فیوزها کافه آئودیو، مرجع سیستم های صوتی و تصویری خودرو

زمانی که فیوزی می‌سوزد، گپی به‌اندازه کافی بزرگ ایجاد می‌کند به‌طوری‌که ولتاژ به‌صورت … این سیم از جلو تا عقب خودرو امتداد دارد و فیوز بر اساس گیج سیم یا بهترِ  …

فیوزهای پراید – برگزیده ها

در پرايد يک فيوز اصلي داريم که با باز کردن کاپوت جلوي ماشين در قسمت راست …. لوگان > حتما شما هم تا به حال با خودتان گفته اید که چرا قیمت خودروهای تولیدی در …

وظیفه فیوز در خودرو چیست؟ :: وان کار

14 مارس 2018 … فیوز یکی از قطعات کوچک در خودروهای هستند که وظیفه تنظیم برق رسانی به … نبیند و خود آن‌ها هم به اصطلاح می‌سوزند که باید یک فیوز جدید جایگزین آن‌ها شود. …. رها : سلام آقا مهدی ماشین من که ۳/۱۹تکمیل وجه کردم پس چرا فاکتور نشد‌.

هرچه استارت میزنیم ماشین روشن نمیشه – (انوج)بربرود – پرشین بلاگ

4 دسامبر 2013 … در بسیاری مواقع خودرو به درستی استارت می‌خورد و برق به نحو مناسب به سر شمع … برای آگاهی از محل جعبه فیوز خودرو بهتر است از قبل دفترچه راهنمای …

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی – کورنیدو

9 سپتامبر 2017 … هفت دلیل اصلی روشن نشدن ماشین لباسشویی ( اختصاصی از کورنیدو) … اگر دستگاه بیش از حد داغ شود فیوز حرارتی دستگاه می سوزد و دستگاه روشن …

چرا پمپ بنزین خودرو میسوزد؟ شاگرد شوفر

19 مه 2017 … شاگرد شوفر بهترین راهنما در تعمیر، نگهداری و اخذ معاینه فنی خودرو است. … ضعف سوختن در هوای گرم را دارند چرا که زود داغ میکنند و میسوزند اما پمپ …

علت از کار افتادن ساعت و ضبط ماشین – ECA.ir

7 ژانويه 2018 … با سلام ضبط ماشین + ساعت ماشین روشن نمی شود !!! ایا ربطی به سوختن فیوز خاصی یا عوامل دیگه ای دارد؟ سپاس.


منبع

چرا فیوز ماشین میسوزد


Posted

in

by

Comments

Leave a Reply